TU DZIEJE SIĘ MAGIA, czyli moje miejsce do pisania - ANNA DĄBROWSKA - "NAUCZYCIEL TAŃCA"

Twoje ulubione miejsce do pisania to ...?
A.D: Stół kuchenny, co jest bardzo niepraktycznym miejscem, bo trzeba często narażać laptop na przeprowadzki. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę miała swój kącik z biurkiem i wtedy pokażę zdjęcie.

Podczas pisania „podręczy must have” to … ?
A.D: Mój must have to laptop, sterty zeszytów, długopis i filiżanka z rozpuszczalną kawą.

Na czym najczęściej notujesz swoje pomysły dotyczące książek ?
A.D: Przeważnie w zeszytach, notesikach… Te najlepsze pomysły i tak pozostają w głowie.

Moje natchnienie czerpię z … ?

A.D: Z wszystkiego… Z piosenki, z fragmentu programu, pomysł przychodzi we śnie…
Najczęściej piszę … ?
A.D: Piszę nocami, kiedy w domu mam absolutny spokój i ciszę.

Proszę opowiedz w kilku słowach o swojej nowej książce.
A.D: Nauczyciel tańca to opowieść z pazurkiem (nie z pazurem…jeszcze). Postawiłam ponownie na taniec, ale jest nim najmłodszy odłam hip-hopu zwany krumpem. Główny bohater, Dominik, ekspresją ciała w tańcu wyrzuca z siebie nagromadzoną złość. Posiada marzenie - by zostać nauczycielem tańca zbuntowanych dzieciaków. Chce zastąpić ich wandalizm tańcem. Pewnego dnia poznaje swoją uczennicę, która ma dwanaście lat i nie należy do zbuntowanych nastolatek. Dziewczynka cierpi na pewną przypadłość, a taniec ma być jej remedium… Tak rozpoczyna się przyjaźń, a także miłość, ale ze starszą bohaterką, która pojawi się w książce…
Dziękuję za rozmowę.
https://www.facebook.com/annadabrowska.autor/

"Nauczyciel tańca"
Byli jak dwa kontrastowe kolory – czerń i biel. Nosili w sobie mrok, lecz wierzyli, że uczucie, które ich połączyło, okaże się silniejsze niż narastające od lat ciemności…
To opowieść o chłopaku, który tańczy, by wyrzucić drzemiącą w nim złość, oraz o kobiecie, która skrywa wielką tajemnicę. To także historia jej siostry, cierpiącej na rzadką chorobę, dla której taniec okazuje się wybawieniem. Co się stanie, gdy splotą się losy tej trójki?  "Nauczyciel tańca" to powieść, która pokazuje, że miłość może przezwyciężyć wszystko!
/opis książki oraz promocyjna grafika - Wydawnictwo Lira/

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana