KONTAKT - zasady współpracy

Szanowni Państwo, 


Nazywam się Joanna Wolf i prowadzę blog NIEnaczytana. Poza blogiem możecie znaleźć mnie też na Facebooku oraz Instagramie, gdzie również zajmuję się promowaniem książek.

Wszelkie zapytania dotyczące współpracy proszę kierować na adres mailowy: nienaczytana.kontakt@gmail.com.

W ramach współpracy oferuję:
* patronat,
* recenzje,
* rekomendacje,
* promocję książek na blogu oraz moich kontach na FB i Instagramie.

Przed wysłaniem do mnie zapytania o współpracę, proszę o zapoznanie się z poniższymi zapisami:

- wysłane książki, które zostaną ze mną uzgodnione, recenzuję w terminie ustalonym z wydawnictwem;
- egzemplarze recenzenckie mogą być przesyłane do mnie w wersji papierowej lub ebook (pdf),
- zastrzegam sobie prawo do decyzji o książkach, które trafią do mnie bez wcześniejszego uzgodnienia ze mną ich wysyłki. Nie mam obowiązku recenzowania, ani odsyłania takiego egzemplarza. Jednak jeśli książka mnie zainteresuje i znajdę czas, to zostanie ona zrecenzowana.
- otrzymane książki stają się moją własnością.
- swoje recenzje publikuję na: blogu, facebooku, lubimyczytac.pl, empik.com. 


Wszystkie inne warunki podlegają uzgodnieniu. Istnieje możliwość indywidualnego omówienia promocji danego tytułu.


Serdecznie zapraszam do współpracy! 

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana