#7 PRZYBIJ PIĄTKĘ, PODAJ ŁAPĘ - JOANNA SZARAŃSKA

Moje ulubione zwierzę to …? 
 
Wiesz, chyba nie umiem wybrać. :) Lubię psy, koty, podziwiam konie, dużo tego jest.


Czy masz zwierzęta w domu? 
 
Pewnie, dom bez zwierząt byłby dla mnie pusty. Wychowałam się w gospodarskim domu, gdzie zawsze były jakieś zwierzęta, nie tylko te typowo domowe. Dziś mieszka z nami pies Sanczez, kot Cynamon, a na podwórku dokarmiamy chyba z osiem futer :P


Gdybym miała porównać siebie do jakiegoś zwierzęcia, to byłby to...? 
 
Leniwiec, hehe :P


Zwierzęta kocham za …? 
 
Wierność. Ta wierność, oddanie bezgraniczne, czasami mnie boli, bo widzę, że wielu ludzi na nie nie zasługuje. Mam wtedy ochotę wziąć maczetę i… wiadomo co zrobić.


Proszę opowiedz w kilku zdaniach o swoim opowiadaniu ze zbioru „Przytulajka”. 
 
Bohaterem mojego opowiadania jest koń Karmel, który elegancką stadninę i przytulny boks zamienia na zaprzęg fiakierski i ciężką pracę. Kiedy ulegnie wypadkowi, nad jego głową zawiśnie widmo rzeźni. Na szczęście znajdzie się ktoś, kto wyciągnie do wierzchowca pomocną dłoń. 
 

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana