#8 PRZYBIJ PIĄTKĘ, PODAJ ŁAPĘ - KAROLINA WILCZYŃSKA

Moje ulubione zwierzę to …?

Trudno powiedzieć, bo lubię wiele zwierząt. Jednak gdyby przyszło mi wybrać jedno, to chyba byłby to wilk. To taki niezależny, wolny pies. Chyba dlatego.

Czy masz zwierzęta w domu?

Mam psa – jamnika, a raczej w typie jamnika, bo nie ma rodowodu. Oficjalnie wabi się Zet, ale mówimy na niego Roman. Ma już swoje lata (14), choruje, ale był i zawsze będzie członkiem rodziny.

Gdybym miała porównać siebie do jakiegoś zwierzęcia, to byłby to...?

Cóż, chyba do kota. Potrafię być miła i „mrucząca”, ale jestem bardzo niezależna i kocham wolność.

Zwierzęta kocham za …?

Za to, że nie kalkulują. Nie kłamią, nie oszukują. Okazują prawdziwe emocje. W przeciwieństwie do wielu ludzi (niestety). 

Proszę opowiedz w kilku zdaniach o swoim opowiadaniu ze zbioru „Przytulajka”.

W mojej opowieści poznacie pewnego Wędrowca, który nie miał łatwego życia. Czy uda mu się odnaleźć szczęście i spokój? Kogo spotka na swojej drodze w wigilijną noc? Czy zwierzęta naprawdę wtedy mówią? A jeśli tak, to co mogłyby powiedzieć o ludziach? Tego wszystkiego dowiecie się, sięgając po zbiór opowiadań „Przytulajka”. Zachęcam.
Dziękuję za rozmowę.
https://www.facebook.com/WilczynskaK/

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana