NIEnaczytana czyta dzieciom


Już jakiś czas myślałam nad nowym działem NIEnaczytana, czymś całkiem nowym.
Jestem mamą dwóch chłopców. Jeden z nich - 9-letni Filip bardzo lubi czytać i czyta dużo. Drugi - 2-letni Leoś jest zdany na mamę. Ponieważ średnio przypadła mu do gustu literatura kobieca, to stawiam jednak na książki, które są odpowiednie dla dzieci w jego wieku. Często szukam ciekawych propozycji wydawniczych nie tylko dla siebie, ale także dla moich dzieci. Tym sposobem narodził się pomysł na cykl: "NIEnaczytana czyta dzieciom". Pierwsze próby podjęłam już jakiś czas temu, ale teraz postanowiłam rozwinąć ten temat tak na 100%.
Mam nadzieję, że znajdą się wśród was mamy, które będą szukały książek dla swoich pociech i skorzystają z moich "polecajek". 

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana