OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA


Mimo, że mamy na naszym rynku wydawniczym wiele nowości, pomyślałam sobie, że od czasu do czasu, w miarę moich możliwości "przerobowych" będę starała się dzielić z wami recenzjami książek, które zostały wydane już jakiś czas temu, ale warto na nie zwrócić uwagę, przynajmniej w moim odczuciu. Tym samym wprowadzam nowy cykl, który nazwałam: "Ocalić od zapomnienia". Jeszcze dziś pojawi się pierwszy wpis, który będzie zapowiedzią książki, która pojawi się "na tapecie" jako pierwsza.
Mam nadzieję, że podoba się wam ten pomysł. A jeśli macie takie książki, które Wy chcielibyście polecić, a które były wydane już jakiś czas temu, to możecie wysyłać swoje propozycje do mnie w wiadomości na FB lub mailem, a ja opublikuję je na moim blogu/stronie, ze wskazaniem autora "polecajki".

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana