"Disney Klasyka. Biblioteka Bajek"

Jako mała dziewczynka bardzo lubiłam czytać bajki i baśnie. Wówczas te z fabryki Disneya nie były tak popularne. Pamiętam, że chyba pierwszą kinową produkcją, jaką obejrzałam był "Kopciuszek". Potem "Król lew" i inne bajki, które niezmiennie mnie zachwycały. Oczywiście wtedy były inne czasy i każda atrakcja w postaci kolorowej ekranizacji, była dla dziecka wychowanego na czarno-białym telewizorze, czymś niezwykłym. Sądzę jednak, że jeśli chodzi o bajki Disneya, to jest to taka kategoria historii, które są ponadczasowe. 

Dlatego właśnie często wyszukuję dla moich chłopaków książki oparte na tych opowieściach. Ucieszył mnie fakt, że Wydawnictwo EGMONT wydało "Bibliotekę bajek". Z zainteresowaniem rozpoczęliśmy lekturę i od pierwszych stron przeniosłam się w świat bohaterów Disneya. Piękne wydanie, kolorowe ilustracje zachęcają do czytania, a dziecko z ciekawością oglądało kolejne strony. 
W "Bibliotece bajek" znajdziecie 18 historyjek o losach m.in. "Zaplątanych", "Potworów i spółki", "Zakochanego kundla", czy "Króla lwa". Ucieszył mnie fakt, że przedstawione w książce bajki są dla mnie nieznane, nie opowiadają o wydarzeniach z życia postaci Disneya, które dotychczas miałam okazję przeczytać lub zobaczyć w kinie.
Podsumowując:

"Biblioteka Bajek" to Disneyowski klasyk w nowoczesnym wydaniu. Uczy, bawi, zachwyca niezmiennie małych i dużych czytelników. A to wszystko przepięknie 'podane'. Duże litery ułatwiają młodym czytelnikom lekturę, a zawarte w książce historie z przesłaniem, są bardzo pouczające. Idealna na prezent lub jako lektura do poduszki.  

Książkę możecie zamówić tutaj:


Ze egzemplarze do recenzji dziękuję Wydawnictwu EGMONT.

https://egmont.pl/

Komentarze

  1. Koniecznie muszę ją kupić dla mojego chrześniaka. Być może już niedługo, bo w listopadzie ma imieniny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córeczka już jzaczyna wszystko zrozumieć i myślę, że to zasluga czytania jej właśnie takich książek:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana