WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO NR 3 - "NAPISZ DO MNIE"

 

Czas na ogłoszenie wyników trzeciego urodzinowego konkursu. Dziękuję za wasze zgłoszenia. Przeczytałam wszystkie odpowiedzi i miałam ogromny dylemat, którą z nich wybrać. Ale decyzja zapadła. Dlaczego taka? Przeczytajcie, a zrozumiecie. Gratulacje dla...

Pani Marii Broda

"Napisz do mnie...Moja Miłości od pierwszego wejrzenia,
Choć słów kilka, by przywołać najdroższe wspomnienia.

Czy pamiętasz nasze pierwsze, niespodziewane spotkanie?
Radość w oczach, drżenie serc, ławeczkę przy fontannie?
Wspólne plany, obietnice w uściskach i pocałunkach składane,
Dom z ogrodem a w nim dzieci szczęśliwe, roześmiane!
Los okrutny nie pozwolił nam na wspólną drogą kroczenie,
Dlatego proszę napisz do mnie Moja Miłości – nierealne marzenie!    "


Proszę o przesłanie adresu do wysyłki w wiadomości prywatnej.

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana