"KARTKA Z PRZEPIŚNIKA" - SYLWIA TROJANOWSKA


Niedługo Sylwester . Wielu z was zapewne spędzi go w domu, dlatego pomyślałam, że podzielę się z wami kolejnym przepisem. Tym razem swoją niezwykłą sałatkę zaproponuje Sylwia Trojanowska.

Na stronie autorskiej na FB znalazłam takie zdanie:
"Pisanie to dla mnie dar, dzięki któremu tworzę świat, jakim chcę go widzieć!". Z innych informacji znalezionych w internecie dowiedziałam się również, że Sylwia jest trenerem biznesu i coachem. Kocha Szczecin, muzykę filmową oraz Italię.
Jest autorką powieści obyczajowych oraz sztuk teatralnych.
Dotychczas ukazał się 3 tomowy jej cyklu książek pt. Szkoła latania: "Szkoła latania", "Blisko chmur" oraz "Szept wiatru".
Jeżeli chcecie bliżej poznać autorkę, to zapraszam na jej stronę autorską na FB i Instagramie oraz do grupy fanów: https://www.facebook.com/groups/274983242930256/

Przepis w wersji kopiuj/wklej:
Sałatka o najbardziej zaskakującym smaku
Ta sałatka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Połączenie zaskakujących składników przyniosło wspaniały rezultat! Jak ją wobec tego zrobić? Bardzo łatwo.
Ugotuj i pokrój w kostkę 20 dag buraków i 40 dag ziemniaków, dodaj 30 dag pokrojonej kiszonej kapusty i 1 cebulę. Dodaj majonez lub jogurt naturalny oraz sól i pieprz, według uznania. I już!

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana