Podsumowania nadszedł czas ...



Mija znów kolejny rok,
Czas do przodu robi krok.
To jest moment podsumowania
Przyszedł czas podziękowania ...


Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się niewiele ponad pół roku temu. Wcześniej siedziałam na urlopie macierzyńskim i szczerze - szukałam pomysłu na siebie. Miałam wiernego kibica, który mnie bardzo wspierał - moją koleżankę Anię. I tak, zupełnie przez przypadek, zdecydowałam się żeby spróbować blogowania. Początki były trudne. Nie do końca wiedziałam "czym  to się je" :) Ale jakoś "poszło". Cały pomysł na siebie ciągle się krystalizował. Na początku działałam w chaosie, ale z każdym dniem, było coraz łatwiej.

Nie ukrywam, że moim "narzędziem" jest jednak przede wszystkim strona na facebooku. Niemniej blog jest jej fundamentem, tutaj pojawiają się recenzje czy wywiady. 
W mijającym roku przeczytałam wiele książek, nie wszystkie zostały zrecenzowane. Bardzo szybko życie zweryfikowało mój pomysł na siebie. Z założenia blog recenzencki, stał się stroną gdzie można znaleźć także: newsy, ciekawostki, wywiady czyli wszystko to co w moim odczuciu, kojarzy się z książką. Rok 2017 kończę z takim oto stanem konta:

* 15300 wyświetleń bloga
* 1558 polubień na facebooku
* 197 followersów na Instagramie 
* 27 "PRZEPYTYWAJEK"
* 180 cytatów dnia
* 14 wywiadów w ramach cyklu "Szczęśliwa 12-tka czyli Gwiazdy na Gwiazdkę"
* 36 recenzji
* 9 "KARTEK Z PRZEPIŚNIKA"

I wiecie co? To nieważne ile tych recenzji powstało ... Dla mnie wartością największą są ludzie. Dzięki stronie/blogowi poznałam wiele cudownych osób ! I tutaj, korzystając z okazji, chciałam ich wyróżnić i podziękować. 😘❤

Zacznę od osób prowadzących strony czytelnicze oraz blogerów, których podziwiam za ich pracę, uczę się od nich, z zaciekawieniem obserwuję i sama, jako czytelnik, odwiedzam z przyjemnością (kolejność przypadkowa):

Przystanek Szczęścia
Kraina książką zwana
Przeczytanki
Nie oceniam po okładkach
PrzeCzytajka
Na regale u Marty Mrowiec
Rude recenzuje
Papierowe Strony
Ruda Czyta
Czytaninka
Poligon Domowy
Lustro Rzeczywistości
Literacki Świat Cyrysi
My fairy book world
Nowalijki 
ONA CZYTA
Kobiece recenzje 
Kanapa Literacka
i także dziewczyny: Aga Balcerska, Ania Piotrowska, Ania Kasprzak, Agnieszka Średnicka.


Cieszę się, że udało mi się nawiązać z wieloma z nich świetny kontakt. Liczę, że zaowocują one w przyszłości przyjaźniami :) Jeśli kogoś nie wymieniłam to z pewnością dlatego, że tak wiele osób udało mi się poznać podczas mojej "książkowej podróży". :)

Teraz chciałabym podziękować autorom, którzy mi zaufali i dali możliwość pokazania się od tej najlepszej strony. 
Dziękuję Gabrieli Gargaś, że dostrzegła mnie "malutką" :) Za każde miłe słowo i wsparcie.
Szczególne podziękowania kieruję również do Ani Dąbrowskiej - Ty wiesz dlaczego 😘❤
Dziękuję Asi Szarańskiej i Magdzie Majcher za to, że nie bały się oddać w moje ręce swoich grup fanów. Dziękuję Ilonie Gołębiewskiej za wszystkie nasze rozmowy i inspirację. Podziękowania składam również wszystkim autorkom, które wzięły udział w moich wywiadach i cyklach. 😘❤

Chciałam też szczególnie wyróżnić trzy dziewczyny: Beatę Owczarczyk, Agatę Legun i Natalię Kapela - za to, że są, że kibicują mi i że są najlepszymi ambasadorkami NIEnaczytanej.  😘❤

Dziękuję Wam WSZYSTKIM. Za to, że moja pasja ma swoich fanów, że macie ochotę na odwiedziny na mojej stronie, za wszelkie komentarze i polubienia. 😘❤ Mam nadzieję, że zobaczymy się 2018 roku! 

Korzystając z okazji pragnę złożyć wam serdeczne życzenia noworoczne. Aby rok 2018 był lepszy od tego, który mija. Aby obfitował w kolejne świetne nowości wydawnicze. A moim kochanym autorom życzę samych bestsellerów. 
I cóż ... do siego roku! 

Komentarze

  1. Gratuluję pięknych statystyk❤️ A w Nowym Roku dalszych sukcesów na wszelkich płaszczyznach😘😘😘 Bądź dalej tak NIEnaczytana 📚

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu! Dziękuję ślicznie! Nasza znajomość rozpoczęła się niedawno (i to wyłącznie w wersji internetowej, ale mam nadzieję na szybkie nadrobienie tego nieodciągnięcia!), a ja mam wrażenie, jakbyśmy się znały od przysłowiowej piaskownicy :-) Również pięknie dziękuję za nasze rozmowy! A Ty działaj dalej, bo swój blog i stronę prowadzisz w sposób wyjątkowy i tylko można brać z Ciebie przykład :-) Buziaki! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana