WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO NR 1 - "UCZUCIA ZAKLĘTE W KAMIENIU"

Czas na ogłoszenie wyników pierwszego urodzinowego konkursu. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Wasze skojarzenia z domem były unikatowe i ciężko było wybrać jedną odpowiedź. A jednak zwycięzca może być tylko jeden. Wygrywa ...

Pani Janina Filus

Dom rodzinny kojarzy mi się z czasem, gdy była jeszcze z nami moja mama. Świadomość, że mogłam w każdej chwili przyjechać do domu, podzielić się z nią zmartwieniami, które jakoś w magiczny sposób potem stawały się jakby mniejsze, ale też, do niej biegłam pochwalić się kolejnymi osiągnięciami moich dzieci. Gdy Jej zabrakło, poczułam, że utraciłam swój azyl.

Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie adresu do wysyłki w wiadomości prywatnej. 

 

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana