Okładkowa sroka poleca - wrzesień

Ile razy macie tak, że zobaczycie gdzieś okładkę książki i w waszej głowie pojawia się myśl, że kupilibyście ją od razu? Często nawet nie znacie jej opisu, a i tak zostaje w waszej głowie na jakiś czas. Dlatego, że sama jestem okładkową sroką postanowiłam, że na moim blogu będzie pojawiał się comiesięczny subiektywny przegląd okładek, które zwróciły moją uwagę w zapowiedziach. Bez opisu, bez dokładnej daty premiery ale za to w kilku kategoriach - oceniam tylko po okładce. 

KOBIECA 
 
SUBTELNA

PRZEJMUJĄCA


MINIMALISTYCZNA
               
MAGICZNA
ZMYSŁOWA
                                                           
                                                      KRWAWY MOTYW
                                                           TAJEMNICZA

MÓJ FAWORYT WE WRZEŚNIU




/cykl zainspirowany cyklem Marty Mrowiec #po okładkach/

Komentarze

  1. Moją uwagę przyciągnęła tylko Dziewczyna kata oraz Trzecia terapia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąż nigdy nie przyciągnie mojego wzroku. Boję się ich panicznie, i w sumie brzydzę😂Trzecią terapię już mam, kusi jeszcze Agatka i Twój faworyt😉 Świetny cykl, będę się bała zaglądać 🙈😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze najbardziej przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie premiery są w stanie wynagrodzić nawet zakończenie wakacji. ;) Wrzesień zapowiada się bardzo dobrze, a "Narzeczona z getta" z pewnością będzie historią niezwykle wzruszającą i przepełnioną emocjami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana