OPOWIEM WAM BAJKĘ ... CZYLI #W OCZEKIWANIU NA PREMIERĘ - "KŁOPOTY MNIE KOCHAJĄ"

W oczekiwaniu na premierę najnowszej książki Joanny Szarańskiej "Kłopoty mnie kochają", zapraszam was na "Bajkę o Zojce", której fragmenty umilą nam czas do 31 stycznia 2018 roku!

ODCINEK 1

Poznajcie Zojkę.
Zojka jest początkującą dziennikarką i marzy o tym, żeby wreszcie zainteresowała się nią redakcja jakiejś popularnej gazety. Aktualnie szuka swojego „miejsca w życiu”...


ODCINEK 2

"Chcecie bajki? Oto bajka. Była sobie pchła szachrajka..." - nie! to przecież nie ta historia.
O czym to ja miałam ... ? A tak, o Zojce!
Zojka intensywnie próbuje znaleźć swoją wymarzoną pracę. Udaje jej się nawet "zahaczyć" w pewnym ... hmmm "intrygującym" miejscu.
I kiedy myśli, że to właśnie jest TO, okazuje się, że "nie wszystko złoto, co się świeci" ...


ODCINEK 3

Zniechęcona kolejnym niepowodzeniem Zojka, zgadza się i na prośbę rodziców, wyrusza w rodzinne strony, aby pomóc swojej babci.
Jednak nawet w pociągu, podczas „posiłku”, nie może się czuć swobodnie, będąc pod obstrzałem mało tolerancyjnych pasażerów …  


ODCINEK 4

Mimo niepowodzeń życiowych, Zojka na szczęście zawsze mogła liczyć na swoją babcię i jej „złote myśli”.
A wierzcie mi – babcia Zosia nie należała do tych "szablonowych" staruszek, siedzących na fotelu z koszykiem włóczki i kotem na kolanach. Miała psa i inne "atrybuty" ... 



ODCINEK 5

Zojka lubiła jeździć koleją. 
Podczas jednej z podróży, pędząc na pociąg, tylko na chwilę spuściła z oka torebkę, a potem znalazła w niej osobliwy dowód zbrodni wciśnięty do ciasta z kremem. 


ODCINEK 6

Zojka ląduje na pierwszym miejscu listy podejrzanych i musi czym prędzej wyplątać się z tej afery. Niestety, wyjątkowo irytujący redaktor lokalnej gazety, już zwęszył sensację…


Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana