ARSEN - ZAPOWIEDŹ - PREMIERA 15 LISTOPADA


W dniu 15 listopada ukaże się kolejna emocjonująca książka wydana pod banderą Wydawnictwa Szósty Zmysł - "Arsen".

Najbardziej kontrowersyjna książka, jaką przeczytasz w tym roku. Poruszy cię, pochłonie i emocjonalnie rozłoży na łopatki.
Pokochasz tę historię, albo znienawidzisz, ale nie pozostaniesz wobec niej obojętna.
I długo jej nie zapomnisz...

***

Wystarczyło jedno spojrzenie…
Jestem oszustką.
Jestem kłamczuchą.
Moje życie to jeden wielki bałagan.
Kocham mężczyznę.
Nie, kocham dwóch mężczyzn…
Tak sądzę.
Jeden z nich odwzajemnia to uczucie. Drugi sprawia, że płonę.
Jeden jest moją opoką. Drugi – kryptonitem.
Jestem załamana, zagubiona i zniesmaczona samą sobą.
Ale nie potrafię się powstrzymać. Oto moja historia.
Opowieść o mojej nieszczęśliwej miłości.


Niesamowicie emocjonalna, chwytająca za serce, uzależniająca lektura.
Gail McHugh, autorka bestsellerów

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana