"KARTKA Z PRZEPIŚNIKA" - EDYTA ŚWIĘTEK

Przyszedł czas na kolejną odsłonę nowego cyklu NIEnaczytana: "KARTKA Z PRZEPIŚNIKA, czyli autorzy polecają".
Dziś mam dla Was danie, które mnie samą intryguje, bo przyznam się szczerze, że nigdy nie jadłam boczniaków.
Zapraszam Was na przepis na "Flaczki z boczniaków" made by Edyta Świętek.

Autorka tak sama pisze o sobie, na swoim profilu autorskim:
"Siadam przy komputerze. Z filiżanki świeżo zaparzonego cappuccino unosi się kuszący aromat. Na sąsiednim fotelu mruczy mój czworonożny asystent – Przemysław Kot. Zanim zacznę pisać, zamykam oczy. To ostatni moment na zebranie myśli. Inspirację znajduję wszędzie: w drobiazgach dnia codziennego, twarzach ludzi, których mijałam na krakowskich chodnikach, w krótkim dialogu zasłyszanym podczas jazdy tramwajem.
Z urywków ulicznych wspomnień tworzę świat wyobrażeń – za chwilę ożywię go na kartkach powieści. Podczas pisania stanę się kim zechcę: lekarzem, pilotem helikoptera, nauczycielką, policjantką… Przeżyję najbardziej niesamowite historie, wszak literatura to świat bez granic.
Moje myśli są już uporządkowane. Podnoszę powieki, spoglądam na niemalże pusty ekran. Zaraz zapełnię go słowami, które kieruję do Was, moi Czytelnicy."
Jej dorobek jest bardzo bogaty, ostatnio ukazała się książka pt. "Drzewa szumiące nadzieją", która jest III tomem Sagi "Spacer aleją róż".
Po więcej ciekawostek dotyczących autorki zapraszam Was na jej profil autorski oraz do grupy fanów: https://www.facebook.com/groups/1887351911551052/

Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana