"KARTKA Z PRZEPIŚNIKA" - AGNIESZKA OLEJNIK

Tym razem w ramach cyklu "KARTKA Z PRZEPIŚNIKA czyli autorzy polecają" prezentuję Wam przepis Agnieszka Olejnik . Jest on dla mnie o tyle wyjątkowy, że to właśnie książka tej autorki: "Cuda i cudeńka" była jedną z inspiracji do stworzenia tego cyklu.
Jak mówi sama autorka: ciasto jest wegańskie, bezglutenowe i bez cukru. A jakie pyszne!

Na facebooku znalazłam intrygujący zapisek Pani Agnieszki o samej sobie: "Autorka powieści obyczajowych, niekiedy z ciągotami kryminalnymi.
Inne ciekawostki wyszperałam na jej blogu, a mianowicie: "bywam pisarką. Bywam też podróżniczką. Na co dzień zaś jestem matką, właścicielką czterech psów, ogrodniczką, nauczycielką języka polskiego i angielskiego. Hobbystycznie fotografuję przyrodę (na Facebooku i Instagramie chwalę się czasem tym, co uda mi się złapać w obiektyw) i eksperymentuję w kuchni."
Cóż - to stanowczo moja "bratnia dusza kulinarna" pośród autorek.
Jej najnowsza książka "Cuda i cudeńka" opowiada o świątecznej wymianie pyszności mieszkańców pewnej kamienicy. Jesteście ciekawi co z niej wynikło ? Koniecznie sięgnijcie po tę książkę.
A jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat autorki, jej książek oraz przygotowywanych przez nią innych pyszności, to odsyłam Was na bloga:
http://agnieszkaolejnik.blog.pl/ oraz do strony autorskiej na facebooku.
Pani Agnieszce dziękuję za udział w cyklu.



Komentarze

instagram

Copyright © NIEnaczytana