RUFUS. WILK W OWCZEJ SKÓRZE - BARTOSZ SZTYBOR

Komiks zawsze kojarzył mi się z superbohaterami lub postacią fikcyjną. Generalnie służył rozrywce. Stanowił niezobowiązującą lekturę, przy której nie trzeba się zanadto skupiać, bo całą "robotę" robią obrazki. Dlatego "Rufus. Wilk w owczej skórze" mnie zaskoczył. 

Rufus jest wilkiem, ale nie do końca rozumie, co to znaczy. Wie tylko, że inne zwierzęta się go boją i starają się go unikać. Dlatego też Rufus jest pogodzony z faktem, że od dawna nikt nie chce go adoptować. Jego życie bardzo się jednak zmienia, kiedy postanawia zaopiekować się nim rodzina owiec. Rufus trafia do świata, w którym zaczyna odkrywać, kim tak naprawdę jest. 
Polecam wam i waszym dzieciom lekturę tej historii. To mądra i pouczająca opowieść o tolerancji i życiu w świecie stereotypów. Zdziwieni? Ja też byłam. Nie sądziłam, że tak mała objętościowo książka, której główną częścią składową są obrazki, może wywołać tyle emocji. 

Podsumowując:

"Rufus. Wilk w owczej skórze" to propozycja dla nieco starszych dzieci. To pouczająca historia o tym, że każdemu należy się szansa, a pozory mogą mylić. Polecam! 

Książkę możecie zamówić tutaj ➡ "Rufus. Wilk w owczej skórze"

Tytuł: "Rufus. Wilk w owczej skórze"  
Liczba stron: 48
Autor: Bartosz Sztybor 

Ilustracje: Agnieszka Świętek 
 

Ze egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu EGMONT.
https://egmont.pl/

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana