"W OBŁOKACH MARZEŃ" - WYNIKI KONKURSU

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Odpowiedzi było wiele, tak jak wiele marzeń. Jednak postanowiłam nagrodzić dwie osoby. A są nimi :

Pani Anna Grzebalska za odpowiedź:
"A ja mam takie małe skromne marzenia, ale za to ważne. Jest to zdrowie, alem wiem, że nie ode mnie to zależy. A osobiście jest jedna rzecz, która jest moim marzeniem. Jest to własna biblioteczka z kilkoma regałami na książki, stolikiem na herbatę i coś słodkiego oraz wygodnym fotelem bym mogła godzinami spędzać w nim czas z dobrą książką."

Pani Wanda Krakowiak za odpowiedź:
"Ja mam 3 marzenia i je wpiszę, może jedno się spełni? 1-wygrać wojnę z chorobą (parę bitew wygrałam, to może....) 2-polecieć, chociaż raz do syna (6 lat mieszka w USA, Lot do Seattle - obecnie niewykonalne), 3-wygrać książkę (myślę, że można)."

Bardzo proszę o wysłanie adresu do wysyłki w wiadomości prywatnej na profilu FB. W treści wiadomości, poza adresem do wysyłki, proszę wpisać zgodę na przetwarzanie danych tj.: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych celem ogłoszenia wyników konkursu oraz wysyłki nagrody tj. imię i nazwisko oraz adres."

Gratuluję! 

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana