"JA CHYBA ZWARIUJĘ!" - WYNIKI KONKURSU

Zakończył się konkurs z książką Agaty Przybyłek - "Ja chyba zwariuję!". Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, ale zwycięzca może być tylko jeden. 
Zostaje nim Pani Zuzanna Bluszcz
"Mam ochotę krzyknąć: ja chyba zwariuję, gdy ...moje dzieci nie chcą sprzątać bo twierdzą po co skoro jutro znów będzie bałagan".
Gratuluję! 
Bardzo proszę o wysłanie adresu do wysyłki w wiadomości prywatnej na profilu FB. 
W treści wiadomości, poza adresem do wysyłki, proszę wpisać zgodę na przetwarzanie danych tj.: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych celem ogłoszenia wyników konkursu oraz wysyłki nagrody tj. imię i nazwisko oraz adres."

Komentarze

  1. Świetna nagroda, bo lektura tej książki to czysta przyjemność! Idealny tytuł na początek lata, który poprawia humor niemal na każdej stronie! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana