Moomin Collection, Kalendarz książkowy 2019

Ten kalendarz kupił mi mąż. Oczywiście, jak sama stwierdziłam, idealnie się nadaje dla wielbicielki Muminków i kobiety, która czasem jest złośnicą jak okładkowa Mała Mi. Zakup był poczyniony z rozmysłem. Już jakiś czas próbuję zmusić siebie do zapisywania pewnych rzeczy, tak aby ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie, ale z marnym skutkiem. Dlatego kiedy wzięłam do ręki ten kalendarz, obiecałam sobie, że tym razem będzie inaczej. ☺

Ten egzemplarz to klasyczny kalendarz na dany rok. Rozpoczyna go wersja w pigułce, gdzie możecie wpisać wydarzenia, czy ważne daty, które już znacie, a o których za nic nie chcecie zapomnieć.

Potem pojawia się coś co łączy typowy kalendarz z planerem, czyli moje noworoczne postanowienia. Ja w zasadzie nie wpisuję nigdy takich rzeczy w obawie, że potem będę musiała rozliczyć sama siebie z niekonsekwencji. Dlatego tym razem, znając siebie z poprzednich lat, "ukręciłam na siebie bicz". 
Poza typowym miejscem na zapiski każdego dnia, kalendarz zawiera mini tabelkę z dniami miesiąca oraz rubryką na plany.

Nie sposób nie wspomnieć o ilustracjach z jednej z moich ulubionych historii z dzieciństwa. Dodają one z całą pewnością urokowi kalendarzowi, a dodatkowo wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Na końcu zajdziecie miejsce na notatki, które może być przydatne na przykład jeśli akurat jesteście na jakimś spotkaniu, wywiadówce, czy szkoleniu. 

Podsumowując:

Jest to typowy kalendarz, który ułatwi wam codzienne funkcjonowanie w 2019 roku. Ma kilka elementów, które sparwiają, że korzystanie z niego jest przyjemniejsze od zwykłych organizerów, jakie możecie kupić w każdym sklepie papierniczym. W momencie pisania tego artykułu na stronie empik był niestety niedostępny, ale liczę, że seria z Muminkami jeszcze pojawi się w regularnej sprzedaży. Ten egzemplarz posłużył mi jedynie do przedstawienia wam jednej z wielu wersji kalendarzy dostępnych na rynku.

Dziękuję mężowi za prezent. ☺

Komentarze

  1. Skoro prezent Tobie się spodobał, mam nadzieję, że spodoba się również mojej przyjaciółce. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © NIEnaczytana